Voorwaarden

Algemene voorwaarden en afspraken

Mediacampagne

Om “Passionistas” zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen bij uw doelgroep, wordt er veel aandacht besteedt aan PR- en media activiteiten.
“Passionistas” zal ondersteund worden door o.a. advertenties en redactionele nieuws en dit in vak-, week- en dagbladen. Tevens wordt “Passionistas” gepromoot via verspreiding van onder andere posters, flyers en led-borden. Natuurlijk kunnen wij dit niet alleen, daarom zullen wij u als exposant een publiciteitspakket bezorgen om “Passionistas” onder de aandacht te brengen en tot een nog groter succes te maken!

Hoe kan je deelnemen aan Passionistas ?

Je meldt je aan als kandidaat-standhouder dmv het inschrijfformulier in te vullen.

De organisatie selecteert de standhouders op basis van aanbod, aard en stijl van de producten, maar ook de originaliteit en geschiktheid voor het concept van de verschillende Passionistas events .

Je bent pas definitief standhouder na een bevestigende mail en het betalen van de factuur binnen de vooropgestelde termijn.

Als standhouder bezorg je ons binnen de week na bevestiging één of meerder foto’s van je aanbod en een korte omschrijving van je producten of crea-winkel.

Hoe verloopt het event:

  • Opbouwen gebeurt volgens de instructies die één week voor het event worden medegedeeld
  • Je stand moet steeds volledig klaar en bemand zijn tegen het openen van het event.
  • Je hebt voldoende tijd om je stand af te breken achteraf en blijft dus ook tot het einde. Je laat je stand proper achter,vuilnis in de daarvoor voorziene vuilbakken.
  • Plakbandresten dienen verwijderd te worden van de gebruikte tafels en muren.
  • Bij achterlaten van afval op de stand zal een extra factuur volgen van 50 euro, alsook zal de eventuele schade die veroorzaakt werd door gefactureerd worden.

Wat zit in de standprijs inbegrepen:

  • De oppervlakte volgens de afgesproken grootte.
  • Toegang tot electriciteit binnen een afstand van 15 meter (uitzondering Flanders Expo).
  • Het engagement dat de organisatie zal zorgen voor de nodige ruchtbaarheid voor dit spetterende event, en zo een hoge opkomst kan voorzien.
  • Een toffe beurs waar iedereen zijn ding vindt.
  • Er zal mogelijkheid zijn om een kleine maaltijd te genieten, een bar waar de bezoekers kunnen pauzeren en voor de kids zal er kinderanimatie zijn.
  • Publiciteit via diverse kanalen(pers,flyer en affiche campagnes)
  • Vermelding met foto, omschrijving en eventuele link op de website en facebook event.

Wat zit niet in de prijs inbegrepen:

  • Tafels zijn niet inbegrepen of partytenten. Deze kunnen gehuurd worden bij reservatie van de stand.
  • Je voorziet zelf de verlengkabels en de stekkerdozen die je nodig hebt.
  • Annuleren van de deelname kan en enkel schriftelijk via info@passionistas.be
  1. Bij annulering  tot 6 weken voor het event betaal je 50% van het gefactureerde bedrag
  2. Bij annulering binnen de zes weken voor het event betaal je 100% van het gefactureerde bedrag

Als standhouder verplicht ik me er toe:

  • mijn stand binnen de daarvoor voorziene tijd te komen opzetten
  • mij te houden aan de wetgeving rond, verkoop,tewerkstelling en artistieke rechten
  • mijn stand te bemannen gedurende gans het event
  • mij te houden aan de schikking van de standen
  • mijn afval niet op de stand achter te laten, maar in de voorziene vuilbakken.

 

Een hobbybeurs met een grote H